Įveskite išsamią kelionės informaciją į mūsų skrydžių paieškos sistemą (kelionės tikslą, datą ir keleivių skaičių) ir bus rodomi visi galimi skrydžių deriniai, pradedant ekonomiškiausia kaina. Pasirinkę norimą skrydį, būsite paraginti atlikti kelis paprastus veiksmus, prašant asmeninės informacijos ir atsiskaitymo informacijos, kad užbaigtumėte savo užsakymą.
Ši situacija įvyksta, kai:
a) Paskutinė laisva jūsų pasirinkto skrydžio ar bilieto kaina buvo parduota, kai atlikote užsakymą. Nėra jokios garantijos, kad pasirinktas skrydis vis tiek galimas, kol gausite pranešimą, kad baigėte užsakymą
b) Vietos, kurių nebėra, vis tiek rodomos vietų rezervavimo sistemoje, nes nepakanka laiko sistemai įkrauti.
Tokių situacijų pasitaiko retai. Tačiau jei taip nutinka jums naudojantis mūsų svetaine, susisiekite su mūsų keleivių tarnyba.
Skrydžius galima užsisakyti tą pačią kelionės dieną. Tačiau tikslus laikotarpis iki išvykimo laiko priklausys nuo išvykimo vietos ir vietos laiko.
Bus parodytas puslapis su užrašu „Dėkojame, kad užsakėte pas mus“, kad patvirtintumėte, jog užsakymas buvo sėkmingas.
Taip pat gausite automatinį patvirtinimo el. laišką, kuriame bus jūsų užsakymo numeris ir papildoma rezervavimo informacija.
Jei negavote patvirtinimo el. laiško, gali būti, kad užsakymo metu neteisingai užregistruotas el. pašto adresas. Arba, atsižvelgiant į jūsų el. Pašto paslaugų teikėjo nustatymus, jis galėjo būti klaidingai nusiųstas į jūsų šiukšlių ar šlamšto aplanką, todėl siūlome ten patikrinti. Jei jo nerandate, susisiekite su mūsų keleivių aptarnavimo centru .
Jei patvirtinimo el. laiške randate klaidų, kuo greičiau susisiekite su mūsų keleivių aptarnavimo centru. Tačiau pakeitimai ne visada galimi arba gali kainuoti papildomai.
Taip, galite. Jei norite užsisakyti telefoną ar el. Laišką, susisiekite su mumis .
Galite užsisakyti internetu iki 9 keleivių. Grupėms, kuriose yra daugiau nei 9 keleiviai, prašymą siųskite el. Paštu į mūsų keleivių aptarnavimo centrą .
Taip, bet bilietai vaikams ir kūdikiams išduodami tik lydint suaugusiems ir skiriasi oro linijų. Kaina vaikams (2–11 metų) yra mažesnė, paprastai susideda iš pigesnės kainos ir mokesčių sumos. Kūdikių (0–2 metų) kaina paprastai yra tik mokesčių kaina.
Oro linijos ir visose paskirties vietose ne visada reikalaujama pateikti paso informacijos. Jei paso duomenys yra būtini, jūsų bus paprašyta juos įvesti užsakymo metu arba susisieksime su jumis el. Paštu.
Užsakant internetu, mokėjimo būdai priimami tik debeto ar kredito kortelėmis. Priimtinos kortelės yra „Visa“, „Visa Electron“, „MasterCard“, „American Express“, „Diners Club“ ir „Euroline“. Jums gali būti taikomi papildomi mokesčiai už mokėjimus kreditine kortele, kurie bus parodyti galutinėje kainoje prieš užsakymą.
Jūsų kreditinės kortelės informacija mums siunčiama per saugų serverį. Mes naudojame naujausią ir saugiausią turimą technologiją, kuri užšifruoja jūsų asmens duomenis ir kreditinės kortelės duomenis. Šifravimo metodas yra standartinė „Secure Socket Layer“ (SSL) technologija. Kad būtų saugiau, naudojame ugniasienę, kuri apsaugo mūsų serverį ir sistemas nuo neteisėtos prieigos.
Ne, bilietai, kuriuos bandėte užsisakyti, nebuvo patvirtinti dėl laikinos techninės problemos, įvykusios oro linijų sistemoje užsakymo metu. Dėl to nepavyko rezervuoti, o išankstinė atitinkamos sumos suma jau buvo patvirtinta.
Vaikus iki 5 metų amžiaus turi keliauti keleivis (paprastai reikalaujama, kad jis būtų vyresnis nei 15 metų). Bilietus galima išleisti tik nelydimiems vaikams telefonu. Kiekviena aviakompanija laikosi skirtingos nelydimų vaikų politikos. Labai rekomenduojame prieš užsisakant skrydį susisiekti su aviakompanija. Daugelis oro linijų teikia palydos paslaugas vaikams, tačiau tokios paslaugos kainą ir reikalavimus reguliuoja kiekviena aviakompanija. Norėdami užtikrinti vaikų (nuo 2 iki 11 metų), keliaujančių atskirai, saugumą, susisiekite su mūsų keleivių tarnyba centras .
Neįgalūs ir riboto judumo keleiviai privalo pranešti aviakompanijai ar „uniticket“ apie pagalbos būtinumą ir pobūdį likus ne mažiau kaip 48 valandoms iki išvykimo.
Pagalbos šuns pagalba taip pat patvirtinama paprašius, jei pranešimas buvo pateiktas pagal galiojančias nacionalines šunų pagalbinių gyvūnų vežimo taisykles, jei tokių yra.
Keleiviai, kuriems reikalinga pagalba, turi atvykti į oro uostą likus 2 valandoms iki išvykimo laiko ir vykti tiesiai į neįgaliesiems ir riboto judumo keleiviams skirtus taškus (kaip nurodyta registruojantis).
Norėdami pridėti, susisiekite su mūsų keleivių aptarnavimo centru, naudodamiesi internetine kontaktine forma . konkretus jūsų užsakymo patiekalas.
Augintinių gabenimo orlaivio salone ir bagažo saugyklose taisyklės ir procedūros skiriasi priklausomai nuo aviakompanijos ir paskirties. Norėdami gauti daugiau informacijos, prieš tęsdami užsakymą, rekomenduojame susisiekti su oro linijomis, vykdančiomis skrydį, arba su mumis. Jei jau užsakėte, susisiekite su mūsų keleivių aptarnavimo centru naudodamiesi mūsų internetine kontaktine forma .
Pakeitimai priklauso nuo kiekvienos aviakompanijos bilieto tipo ir pakeitimo politikos. Susisiekite su mūsų keleivių aptarnavimo centru dėl bet kokių pakeitimų klausimų ar užklausų.
Pakeitimo mokesčiai priklauso nuo kiekvienos aviakompanijos bilieto tipo ir politikos. Tačiau yra daugybė bilietų, kurių negalima pakeisti, ypač tų, kuriuos siūlo pigių skrydžių bendrovės. Už bilietus, kuriuos galima pakeisti, papildomas išlaidas sudarys aviakompanijos bauda ir bet koks naujo ir seno bilieto kainos ir mokesčių skirtumas. „uniticket“ taip pat gali imti pakeitimo mokestį, atsižvelgiant į paslaugų paketą, pasirinktą pirminiame užsakyme.
Vardų keitimas retai leidžiamas, atsižvelgiant į kainos taisykles. Patariame atkreipti ypatingą dėmesį įvedant šią informaciją, nes vardas (vardas / pavardė) turi būti įrašytas lotyniškais rašmenimis ir tiksliai toks, koks parašytas pase ar asmens tapatybės kortelėje. Net ir neteisingai įvedus pavadinimą, sistema tęs el. Bilietą automatiškai.
Susisiekite su mūsų keleivių aptarnavimo centru dėl atšaukimo klausimų ar užklausų. Nors oro linijos gali atšaukti jūsų užsakymą, pinigų grąžinimo procedūrą turime apdoroti mes.
Atšaukimo mokesčiai priklauso nuo kiekvienos aviakompanijos bilieto tipo ir atšaukimo politikos. Tačiau yra daugybė bilietų, kurių negalima atšaukti, ypač tuos, kuriuos siūlo pigių skrydžių bendrovės. „uniticket“ taip pat gali imti atšaukimo mokestį, atsižvelgiant į pasirinktą paslaugų paketą.
Atšaukimo atveju tinkamos grąžinamosios išmokos keleiviui yra apdorojamos, kai aviakompanija grąžina pinigus į kelionę. Grąžinimo procesas paprastai užtrunka iki 15 darbo dienų nuo atšaukimo datos. Dėl banko procedūrų gali praeiti iki 7–10 papildomų dienų, kol pasirodys jūsų banko ataskaitoje.
Kiekvienas keleivis privalo pateikti oficialius dokumentus, tokius kaip pasas arba asmens tapatybės kortelė. Kai kurie keliautojai privalo turėti vizą / tranzitinę vizą arba ESTA, priklausomai nuo kelionės pradžios ir tikslo. Kreipdamiesi į šalies ambasadą keleiviai gali sužinoti, kurių kelionės dokumentų reikia. Be to, kai kuriose vietose reikalaujama, kad keliautojų pasai būtų galiojantys mažiausiai 6 mėnesius. Keleivis privalo turėti kelionei reikalingus dokumentus.
Taip. Vaikai, kaip ir suaugusieji, keliaudami turi turėti galiojantį pasą ir vizą, atsižvelgiant į paskirties šalį.
Prisiregistruoti galite internetu (paprastai 24 valandas prieš išvykimą) per oro linijų svetainę naudodamiesi el. biliete gauta informacija arba tiesiogiai oro uoste (2 valandos prieš išvykimą).
Rankinis bagažas: daugumos aviakompanijų teigimu, lėktuve yra leidžiama laikyti vieną rankinį bagažą, tačiau leistinas svoris skirtingose oro linijose skiriasi. Europos Sąjungos nustatytose nuostatose teigiama, kad rankinio bagažo matmenys neturėtų viršyti 56 cm x 45 cm x 25 cm (įskaitant rankenas, išorinius dėklus, ratus).
Registruotas bagažas: paprastai vienam keleiviui leidžiama įvežti vieną, iki 23 kg svorio bagažą. Keleiviai turėtų žinoti, kad bagažo / rankinio bagažo svorio apribojimai ir matmenys skiriasi ir priklauso nuo tarifų taisyklių. Dauguma aviakompanijų ims papildomą mokestį už bagažą, viršijantį jų svorio limitą. Dėl tikslių bagažo apribojimų keleiviai turėtų kreiptis tiesiogiai į oro linijas.
Keleiviai neturėtų savo bagaže turėti šių dalykų:
• Suslėgtos dujos: giliai užšaldomos, degios, nedegios ir nuodingos
• Korozinės rūgštys, šarmai, gyvsidabris ir švino akumuliatoriai
• Sprogmenys: šaudmenys, fejerverkai, raketos, pistoletai, dangteliai ir visų rūšių šaunamieji ginklai
• Degūs skysčiai ir kietosios medžiagos: lengvesni skysčiai, degtukai, dažai, spalviniai tirpikliai ir žiebtuvėliai
• Radioaktyviosios medžiagos
• Krepšiai ir portfeliai su įmontuotais signalizacijos prietaisais
• Oksidantai
• Nuodingos ir infekcinės medžiagos
• Kitos pavojingos medžiagos: magnetinės medžiagos, medžiagos, sukeliančios diskomfortą ar dirginimą
• Rankiniame bagaže esantys skysčiai viršija leistiną kiekį
- Tai netaikoma registruotam bagažui ir skysčiams, esantiems tinkamose talpyklose, kurių maksimali talpa yra 100 mililitrų (ml). Konteineriai turi būti dedami į plastikinius, permatomus arba pakartotinai užsandarinamus maišus, kurių vieno keleivio talpa ne didesnė kaip 1 litras. Skysčiai apibrėžiami kaip vanduo, gėrimai, sriubos, sirupai, tepalai, losjonai, aliejai, kvepalų purškalai, visų kategorijų geliai, skysčiai, kondicionuojami slėgyje, pvz., Skutimosi putos, dezodorantai, losjonai, įskaitant dantų pastą, skysčių ir kietų mišinių mišiniai ir kiti panašių gaminių gaminiai. nuoseklumas.
• Išimties tvarka rankiniame bagaže galima gabenti šiuos daiktus:
- Vaistai, dietiniai maisto produktai ir kūdikių maistas, kurie laikomi būtinais skrydžio metu (keleivio gali būti paprašyta įrodyti savo būtinybę).
- Skysčiai, tokie kaip gėrimai ir kvepalai, kuriuos keleiviai nusipirko lėktuve arba oro uosto išparduotuvėje, esančioje po saugumo patikrinimo punktų. (Šie daiktai parduodami specialiai uždarytuose krepšiuose, kurių keleiviai neturėtų atidaryti, kol praeina oro uosto bagažą ir saugumo kontrolę.)
• Pagal JAV įstatymus registruotame bagaže ir rankiniame bagaže draudžiama turėti ar perduoti visų rūšių žiebtuvėlius skrendant į JAV.
Atminkite, kad aukščiau pateiktas sąrašas yra orientacinis. Norėdami gauti daugiau informacijos, susisiekite su oro uostu arba veikiančia aviakompanija.
Keleiviai gali pasiimti nešiojamą kompiuterį. Tačiau nešiojamieji kompiuteriai turi būti išimti iš rankinio bagažo ir atskirai patikrinti oro uosto saugumo kontrolės proceso metu.
Keleiviai orlaivyje gali nešiotis mažus elektroninius prietaisus (pvz., mažus televizorius, radijo imtuvus ir pan.), tačiau juos turi tinkamai patikrinti oro uosto saugumo kontrolė. Patariame susisiekti su aviakompanija, su kuria skrendate, kad gautumėte daugiau informacijos.
Speciali įranga nėra įtraukta į aviakompanijos siūlomą leistiną svorį. Oro linijos keleiviams ims papildomą mokestį už kelionę su specialia įranga. Įkrovimas priklausys nuo specialios įrangos tipo, svorio ir matmenų. Jei norite keliauti su specialia įranga, susisiekite su mūsų keleivių aptarnavimo centru, tačiau atkreipkite dėmesį, kad visi papildomi mokesčiai bus sumokėti tiesiogiai oro uoste.
Ne. Gausite mylių už skraidymą su aviakompanija. Trečiojo užsakymo proceso veiksmo skyriuje „Keleivio informacija“ pažymėdami langelį, galite įvesti nuolatinio skrydžio sąskaitos numerį. Jei jau užsisakėte, susisiekite su mūsų keleivių aptarnavimo centru ir pridėkite savo nuolatinių skrydžių informaciją.
Dažnų skraidytojų programas galima naudoti avialinijoms, priklausančioms tam pačiam oro linijų tinklui (pvz., „Turkish Airlines“ ir „United Airlines“ priklauso „Star Alliance“ tinklui, o jų įprastų skraidytojų programas galima naudoti pakaitomis).